Regnet öser ner och jag tänkte att jag kan dela med mig lite om mig själv

Datum:2012-05-10 Klockan:17:22:06
Senaste

Låt du hörde: 999 med kent

Film du såg: Brudens bäste man

Mat du åt: knäckemacka och mjölk

Kram: Lisa

Puss: Daniel

Känslan: orolig,stressad och glad

Bråk: kommer jag inte ens ihåg

Resa: Träningsläger till Danmark

Glädje: Förut när jag pratade med theo

Längtan: Mallorca !!!!!

Dröm: Att jag var på jobbet och inte hittade mina kläder

Personen du träffade: Theo

Person du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Lisa

Gången du var utomhus: För några timmar sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstaden med en del av landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: inget av det

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: Båda två

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Daniel, han har lixom allt

Sommar eller vinter: Sommar

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- ost
- Fil
- ketchup
- ägg

saker du inte kan vara utan?
- Mina vänner
- Min familj/daniel

 saker du inte kan äta?
- Lakris
- kokta morötter
- spenat

Två saker som gör dig glad
- Mina underbara vänner !
- min fina familj och min bästa pojkvän !

 

En sak du gör oftast flera gånger i veckan

Ler
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback