torsdag

Datum:2012-05-24 Klockan:21:19:24
Hallo !

Sitter och kollar på melodifestivalen, ganska tråkigt men jag har inget bättre för mig ändå =)  fastnu när jag tänker efter ska jag nog slänga på vänner i stället =)

I dag har jag jobbat 07-14 och sen har jag ägnat några timmar åt att bara ligga och sola i hängmattan, grymt skönt ! och nu på kvällen har jag tränat fotboll några timmar =)

I morgon ska jag möta upp hanna kl halv tio för att springa en runda. och sen har jag tänkt att jag ska åka in till stan och sen bege mig till daniel, har inte träffat han på hela veckan så det ska bli härligt :) sen hoppas jag att lite kompissar möter upp oss vid kanalen, så ska vi ha picknik och bara ha det mysigt =)

ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback