1 Oktober, hur härligt med en riktig höst månad !

Datum:2012-10-01 Klockan:19:46:00
Hallå !
 
Hur härligt är det inte att det är 1 oktober idag och hösten är här på riktigt, som jag har längtat ! Nu är det bara att bunkra upp med ett ton olika filmer, ordentligt med ljus och börja Buda sina vänner på mysiga filmkvällar, Det ska i alla fall jag göra !!
 
Idag har jag inte gjort överdrivet mycket. Vaknade halv tio och låg och kollade på nyhetsmorgon. Sen gjorde jag mig iordning lite och åkte iväg till EM möbler och handlade lite saker till lägenheten. Var där i lördags och handlade med daniel och vi köpte en riktigt snygg servis (eller vad man kallar det) i allafall köpte vi tallrikar, assietter och frukost skålar. Sen köpte vi lite annat småt och gott som vi behövde ha.
 
I alla fall åkte jag dit och kikade lite idag när det var lite mindre folk. Jag köpte några till delar till servisen för vi tänkte att det är lika bra att passa på när det ändå är lite rabatt i affären. Och sen köpte jag lite andra små grejer.
 
Sen har jag inte gjort mycket mer, sett på två filmer, tvättat och fixat lite i mitt rum.
 
Nu ska jag äta lite kvällsmat
Ha det bra
 
Snygga bilder ifrån bowlingen i lördags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback