Måndag

Datum:2012-10-08 Klockan:20:00:08
Hejsan !
 
Idag har jag varit ledig och jag har spenderat dagen med att först plugga körkortsteori och sen varit med johanna och sandra.
Vi var hemma hos sandra till klockan fyra och sen satt jag och johanna oss och pratade lite på gräddhyllan tills hon började jobba. Då mötte jag daniel i stan och så gick vi till mamma mia och åt lite.
 
Sen släppte han av mig hemma hos mig och nu har jag suttit och läst lite bloggar och pratat med mamma.
Halkade in på en inrednings sida förut och hittade ett rengöringsmedel till köket med jul doft. Julfantasten i mig kunde ju såklart inte låta bli så jag beställde det. Och beställde samtidigt ett diskmedel,toalettrengöring och hand tvål. Det är från ett ganska fint märke så jag hoppas at dom är riktigt bra :)
 
Jaja nu ska jag kolla på tv lite inna jag kryper ner i sängen, Ska upp och jobba i morgon kl 7!
 
Ha det bra !
 
Detta finns i min beställning, Spännande att flytta hemifrån må jag säga !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback