Onsdag

Datum:2012-10-17 Klockan:22:00:21
Hejsan !
 
Sitter i min säng och är sjukt trött efter träningspasset vi körde för en stund sen. så nu ska jag snart äta något gott och sen gå och lägga mig.
 
Idag har jag övningskört, jobbat och tränat. så mycket mer spännande än så har inte min dag varit. Och i morgon jobbar jag oxå och sen tror jag att jag ska åka hem till daniel.
 
typiskt att när jag precis hade lagt en order på nelly så hittade jag ett par grymt snygga skor som jag känner att dom bara måste jag ha. Men jag får vänta lite och se om kläderna jag redan har beställt passar.
Men hur snygga är dom inte ???
 

Kommentarer
Postat av: Sara gry

Suuuuper snygga! Köp köp köp! :D

Svar: Jag vet !! jag bara måste köpa dom, får hålla mig till lönen kommer om några dagar och hålla alla tummar att dom finns kvar då !! :D
Linn

Datum:2012-10-17 Tid:23:08:51
URL: http://filosofernas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback