härlig dag

Datum:2012-09-11 Klockan:20:48:00

hejsan !

idag har jag startat dagen med en körlektion, vi övade på att parkera på olika sätt och sen körde vi lite i tätort, där jag höll på att köra in i ett par bilar och köra rakt ut i vägen men det är ju tur att läraren har pedaler... men det blir nog bra.

efter det träffade jag lisa i stan och så shoppade jag och lisa lite nödvändigheter :) ska försöka lägga upp fn bild på det om det funkar.

och så har jag och min älskade pojkvän äntligen fått klart att vi får lägenheten vi ville ha. vi skriver på kontrakt och sen är den våran ! så härligt att vi köpt en helt egen lägenhet, vi är duktiga vi två

 




Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad kul! Du får komma och kolla på min någon dag, sen vill jag gärna kolla på eran :D

Svar: Absolut !! det gör jag gärna :) är ledig några dagar nästa vecka om du kan då ? :) jaa det får du absolut göra ! :D
Linn

Datum:2012-09-11 Tid:22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback