Julkalender

Datum:2012-09-09 Klockan:20:15:00

Eftersom jag är jordshistoriens största jul fantast kan jag ju bara inte låta bli att kommentera årets julkalender.

 

Svt har precis släppt beskedet att årets julkalender kommer vara Greve holm.

Kalendern ska handla om slottet och de två spökena jean och steffan och en ny familj som ska flytta in på slottet. Spökena spelas av samma personer som spelade dom sist och det kan bli bra tror jag.
Jag tyckte att förra årets julkalender (tjuvarnas jul) var riktigt riktigt bra så jag tycker att dom har hög press på sig om denna ska bli lika bra som förra årets. men det återstår att se.
 
Men jag brukar tycka att julkalendrarna är bra så jag tvivlar inte på att jag kommer tycka att denna är bra med.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback