Söndag

Datum:2012-09-23 Klockan:21:08:00
Hejsan !
 
Sitter och kollar på X-facktor lite. Idag har jag Varit med Daniel och kollat på fotboll med Hanna.
 
Helgen har gått hur fort som hellst och strax är det Måndag igen.
I fredags jobbade jag till 16 och sen kom Daniel och hämtade mig lite så åkte vi och kollade på möbler och sen lagade vi tacos och bara myste hela kvällen.
 
Lördagen jobbade jag 9-16 och på kvällen satt jag och lisa på Lavida några timmar och pratade och sen möte vi jonas och några till och så gick vi till pitchers och dansade till Daniel som spelade där på kvällen. Riktigt roligt hade vi faktiskt :)
 
Nu ska jag kika på Beck som går på tv:n och sen ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och övningsköra och sen jobbar jag kvällen.
 
Ha det bra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback