Tisdag

Datum:2012-09-25 Klockan:16:59:08
Hallå !
 
Jag är helt sjukt uttråkad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen ! Har varit ledig idag och jag har inte gjort något vettigt på hela dagen. Tur att jag ska iväg på fotbollsträning snart.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ens, så jag ska inte skriva så mycket.
 
Jag har i alla fall börjat packa ner lite grejer, jag ska ha när vi flyttar. Eller mamma rensade vintergarderoben så då tänkte vi att vi lika gärna kunde packa ner alla mina vinterkläder i lådor. så nu är det gjort. Termobyxor, varma skor, Vantar och mössor är nu nedpackat med min Dunjacka och varma halsdukar så nu får vi hoppas att det håller sig med höst fram till den 3 December !
 
Jaja nu ska jag beställa några tavlor som jag har kikat på länge och sen se på greys anathomy innan jag sticker iväg till fotbollen ! :)
 
Några härliga bilder ifrån min morgonprommenad på mallorca !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback