Torsdag

Datum:2012-09-06 Klockan:12:45:52
Hejsan !
 
Sitter i min mormors lägenhet lite och har precis ätit. Jag har nyss varit på körlektion så nu är jag här innan jag ska dra iväg och jobba.
körlektionen gick riktigt bra, övade på att köra runt gatuhörn och sånt där jobbigt. Det är as svårt men jag tycker ändå att det gick helt ok.
 
I morgon är jag äntligen ledig så då ska jag ta en lång springtur på morgonen och sen träffa Hanna en sväng. Sen kommer nog Daniel till mig på eftermiddagen så det blir en myskväll med film och godis. Jag jobbar helgen så det känns som en riktigt bra ledig fredag.
 
jaja nu ska jag göra mig iordning och prata med Daniel lite :)
 
ha det så bra !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback