Danmark

Datum:2011-12-28 Klockan:22:17:02
Hejsan !

Har precis kommit hem från fotbollsträningen och ska strax börja packa, för i morgon äntligen, bär det av till danmark! det ska bli så skönt att bara få vara ledig några dagar, umgås med mina fina kompissar och mysa med min daniel. att vakna upp ihop i tre dagar i sträck utan en väckarklocka och att bara veta att vi ska vara tillsammans hela dagarna kommer bli så underbart !  och att sen veta att så fort man öppnar dörren står 14 underbara kompisar och väntar, mycke bättre kan det inte bli !

Ska åka in till stan i morgon innan tåget går och köpa ett minneskort till kameran så att jag äntligen kan ta mer än 12 bilder, så jag ska försöka slänga upp en massa härliga bilder när jag kommer hem på söndag ! =)

Jaja nu ska jag fortsätta packa !  ha det så bra allihop så hörs vi på söndag!

Och gott nytt år !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback