Julafton

Datum:2011-12-24 Klockan:22:47:31
Hej på er allihop!

Hoppas att ni har haft en helt underbar julafton, och att ni nu är nöjda och glada. Det är iallafall jag !

Har haft världens mysigaste julafton med alla mina finaste !  vaknade kl 8 med min aldeles egna daniel och vi låg kvar i en timma i sängen och bara myste med varandra, viskade gosiga saker till varandra och bara njöt av att vara tillsammans.... kl nio gick vi upp och kollade på julkalendern tillsammans med resten av familjen och åt sedan en god frukost !  Sen myste vi en stund till och sen åkte daniel hemmåt för att fira resten av julen med sin egen familj.

Det tog någon timma sen kom världens bästa mostrar med familjer hit, och även mormor. Granen fylldes med massor av paket och vi hade så mysigt.

NU har alla åkt hem och jag sitter och kollar på alla mina fina julklappar.  som tillexempel en sjukt snygg mulburry väska jag fick av daniel, mario kart, ansiktsbehandling på ett spa, privat sminkkurs, träningskläder och massa annat fint =)

Jaja, jag är hur som hellst sjukt nöjd med min jul och hoppas ni är det samma!
nu ska jag snart sova för i morgon är det dags för jobb igen. Och jobbar fram till onsdag. för på torsdag tar jag min pojkvänn och mina aldra bästa vänner till göteborg, och sen vidare till danmark för att fira nyår där, två nätter och tre dagar, det kan inte bli mycket bättre !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback