22/9 2011

Datum:2011-09-22 Klockan:12:40:14
Hejsan !

för mig är det bara jobb jobb jobb som gäller just nu. har ingen tid för något annat. Jag längtar så efter att få träna, umgås med mina vänner och ha en riktig myskväll med min pojkvän. men det får vänta. just nu sitter jag hemma hos daniel, och han är och jobbar. Jag åkte hit direkt efter jobbet i går halv nio och var här alv tio. så det vara bara att pussa på varandra lite för att sedan gå och lägga sig och sova igen. så vi hade inte mycket tid för varandra men iallafall en natt ihop.

Men på söndag är jag ledig så då ska det bli en riktig mysardag ! det ser jag fram emot =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för jobb kl 4!

pusssDet finns en kille jag skulle göra precis allt för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback