Melissa horn

Datum:2011-09-14 Klockan:21:59:05


Melissa horn förgyller min dystra kväll, hon är något speciellt.

Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig

Det fanns någon som förstörde mig,någon som gjorde mig till någon jag inte var. det fanns någon en gång som gjorde mig så illa, så fruktansvärt illa. Men det var för länge sedan.
Jag har rest mig upp träffat någon som låter mig vara precis som jag är, Den personen är min och bara min Daniel. Han har sakta men säkert fåttmig att bli precis som jag var förut, och precis så som jag vill vara.

Tack gode gud för det ! hur skulle det slutat annars !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback