Dec. 04, 2012

Datum:2012-12-04 Klockan:06:09:45

hejsan !

ligger nu i mitt nya sovrum och försöker bestämma vad jag ska ta tag i först, finns en hel del kvar att göra :)
igår var det iallafall full rulle, och jag måste tacka alla mina fina vänner och familj som hjälpte till, utan er hade det inte varit såhär mycket möbler uppe !
och med tanke på att jag fick avvika från uppackandet för stt jag skar mig i fingret och fick åka till sjukhuset, så var det ännumer tack till alla som hjälpte till !

idag ska jag fixa iordning lite här hemma, ha en körlektion i dehär snövädret, storhandla med mamma och sen kommer daniel hem från jobbet och så kommer några av mina fina vänner hit och myser tror jag :)

men nu är kl 06.06 så jag kanske ska försöka sova en stund först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback