Dec. 05, 2012

Datum:2012-12-05 Klockan:11:07:55

god morgon !

jag har varit vaken några timmar och pysslat runt lite här hemma och pluggat lite körkortsteori !

vi börjar komma iordning lite här men det är fortfarande en hel del grejer som ska upp på väggarna :)

igår kom lisa,hanna och jonas hit och umgicks lite vi satt mest och pratade och hade mysigt. och sen fick jag och daniel äntligen ihop tvn i sovrumet, så efter två tvlösa dagar var det så mysigt stt krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan vi gick och la oss. (tänk vad hemskt beroende man är av dendär tvn !)
jaja nu vräker snön ner och jag ska sätta mig ner och plugga lite teori igen innan jag ska ge mig ut i snön och åka till sjukhuset och kolla på mitt finger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback