Dec. 11, 2012

Datum:2012-12-11 Klockan:21:40:43

hallå !

ligger i sängen och ska strax sova, men först ska jag äntligen börja läsa andra boken av fifty shades...

idag har jag varit ledig, vaknade runt nio och började plugga lite körteori, sen kom lisa hit och pratade lite och så hjälpte hon mig med några teorigrejer som jag inte riktigt visste.

sen gick vi till stan, jag var på vårdcentralen och kollade mitt finger igen, sen kollade vi lite på julklappar och sånt.
sen var det dags för migg att skriva körkortsprovet (som jag faktiskt klarade!) och när det var klart köpte jag en julklapp till theo och sen mötte jag pappa för att åka till igelstorp och sova där i natt... men icke, halvvägs började theo må illa och började strax spy så det var bara att vända och åka hem igen !
så jag gjorde lite mat och kollade på julkalender hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback