12.58

Datum:2012-02-08 Klockan:13:00:00
Hejsan !

Springer runt här hemma och försöker packa allt, och det är inte det lättaste ! Sjukt svårt att veta vad man ska ha med sig. Jag ska ju ha så lite kläder som möjligt med mig så jag kan shoppa gärnet i london! men samtidigt så vill jag ha med mig massa kläder som jag kan välja på där nere. Men men det blir nog bra !

Ska packa det sista nu och sen ska jag gå till Hanna och packa ner allt i resväskan ! Och sen åker jag in till stan och fixar lite och åker till daniel en sväng. Och åker hem där ifrån halv tio för att möta hanna utanför bion och sen åker vi till lägenheten i stan och sover där till ungefär 04.00 för sen är det dags att åkamot göteborg och london!

Vid 12 i morgon ska vi landa i london och då ska vi nog börja med att bara strosa runt och äta någon mysig lunch !

Såå av mig hör ni inte mycket på några dagar ! hörs på måndag efter jobbet !

Ha det bra, Kram !




Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson Öhman

Ha det super!! Shoppa loss gärnet ;) puss

Datum:2012-02-08 Tid:19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback