Dag 11

Datum:2012-02-27 Klockan:22:35:03
Dag 11 – Mina syskon

Nu ska jag berätta om min fina och sötaste och bästa lillebror !

Han är 8 år yngre än mig och han är den bästa. Han betyder så otroligt mycket för mig. Det skiljer ganska många år på oss, men det skiljer precis lagom mycket på oss. Jag älskar att vara barnslig och med honnom kan jag vara precis som jag vill vara, alltså kolla på barnfilmer och gå på barnfilmer på bio osv. Men något annat som är bra med att det skiljer så mycket mellan oss är att jag kan vara en ordentlig storasyster. Jag finns där med goda råd när han behöver mig, jag kan ta med honom på saker eftersom jag är äldre och kan åka utan föräldrar osv.  Och jag älskar att skämma bort honnom, att ta med honnom på bio och köpa massor av godis och sånt roligt!

Jaja hur som hellst så är min lillebror världens bästa Lillebror !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback