Dag 7

Datum:2012-02-05 Klockan:20:07:14
Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän, eller mina bästa vänner är dom bästa av alla. Jag skulle göra allt för dom och jag vet att dom skulle göra det samma. Om någonting skulle hända eller om jag bara skulle behöva skratta lite, vet jag att dom alltid finns där, bara ett telefonsamtal bort.

Jag är väldigt rädd om mina bästa, och jag hatar vara ifrån dom länge. Jag blir rädd så fort jag inte hör ifrån dom på några dagar och jag blir så glad så fort jag träffar dom.

Ni betyder så otroligt mycket för mig!

Keep smilin
Keep shinin
Knowin' you can always count on me
for sure
that's what friends are for

In good times
And bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback