Fint väder

Datum:2012-02-23 Klockan:11:25:54
Hejsan och god morgon ! =)

Just nu sitter jag och kollar på tv fyras efter tio,  dom pratar om den lilla bebisen som har fötts i natt, alltså kronprinsessan viktorias lilla bebis. Ganska spännande tycker jag faktiskt, men samtidigt lite överdrivet !

Strax ska jag göra mig i ordning och åka in till stan, längtar efter att komma ut i det fina vädret ! I stan har jag lite att fixa och sen ska jag köpa med lite fika hem, för runt tre kommer alicia hem till mig och umgås med mig några timmar !

Och efter det ska jag ta med mina kompissar och åka iväg och träna lite.. så skönt !

Jaja ha det så fint i det fina vädret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback