Stockholm

Datum:2012-02-27 Klockan:22:28:35
Hejsan alla finaste !

Kom nyss hem ifrån jobbet och jag sitter just nu och kollar på big brother.

I helgen har jag varit i stockholm med min fina mamma. Vi har shoppat massor , varit på dramaten och kollat på Fanny och Alexander och gått runt på prommenade.

på fredagen kom vi fram vid sju och då lämnade vi alla väskor på hotellet och gick ut på stan och åt på taco bar !  sjukt gott var det. sen gickl vi hem till hotellet och kollade på film och sov.

På lördagen shoppade vi hela dagen och sen på kvällen gick vi på dramaten. det var sjukt bra och dom var riktigt duktiga skådespelare.



Yes här ser ni vilka som spelade, och jonas karlsson och marie göransson spelade helt klart bäst av alla !

På söndagen gick vi upp ganska tidigt och gick en prommenad runt slottet och gamla stan. sen gick vi och shoppade en stund, sen gick mamma på ett museum och jag shoppade det sista =) 
Sen tog vi tåget hem vid fem, och så hoppade jag av i töreboda och myste med min Daniel hela kvällen.

Yes så har min helg sett ut, och jag hoppas att ni har haft en lika bra helg !

puss och kram / Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback