Dag 2

Datum:2012-01-25 Klockan:22:02:36

"Dag 02 – Något om mig som folk inte känner till"

Har fortfarande inte hittat min kamerasladd men jag får köra med en tråkig wbb kamera bild i stället,

Jaa någonting som folk inte vet om mig...

 Det finns nog ganska mycket som folk inte vet om mig,
- Jag är Livrädd för ormar, verkligen livrädd ! 
- jag är otroligt rädd för att bli ensam, alltså inte att vara ensam hemma eller så utan att bli lämnad ensam, att alla jag älskar ska försvinna på ett ögonblick. Det är något jag måste kämpa med varje dag, för om jag låter mig själv tänka det min hjärna vill tänka varje dag blir jag helt hysterisk. Jag blir helt enkelt väldigt jobbig att ha att göra med.

Men ! någonting som inte så många vet om mig, någonting som är ganska roligt ändå är att jag är helt hysterisk i filmer, alltså inte sådär att jag bara tycker det är lite kul att kolla på film utan helt hysteriskt !

I flera år har jag samlat på filmer och det går inte en månad utan att jag köper 3-4-5-6 filmer på en månad!
Jag har nu ungefär 160 stycken filmer och det är min samling, jag behöver igentligen inte ens se filmerna. Jag har många filmer som jag aldrig har kollat på, det är bara själva grejen dom ska stå där,

Så nu vet ni, ska ni göra mig glad någon gång, så räcker det att köpa en film !




Detta är en liten del av alla mina filmer, och som sagt det är ingen bra kvalite på dom här bilderna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback