Laga mat

Datum:2012-01-03 Klockan:11:00:04
Hejsan !

Har precis kommit hem från daniel och sitter i min säng och läser en kokbok. snart ska jag ge mig iväg och träna med hanna och lisa och sen jobbar jag 16-22.15.

Känner mig lite mer utvilad nu efter danmarksresan men i går var det inte piggt någon stans, jag var helt slut... men som sagt vi hade as kul och sov inte många timmar!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så nu ska jag fortsätta försöka lära mig laga mat.




Nu ä det dags, jag är vuxen nu. jag och daniel är vuxna nu.
Jag ska ta mitt körkort NU, nu har jag bestämt det.
sen ska jag ta med min underbara fina daniel, titta på en lägenhet, bli förälskad i en lägenhet. flytta in där och inte flytta ut igen förens vi har hittat ett fint hus och ska få en bebis.
så det så .... :D
puss <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

En bra start på nya året tycker jag! Att tänka på framtiden och drömma. Ha en bra dag och en stor kram från mig!!!

Datum:2012-01-03 Tid:11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback