Helgen

Datum:2012-06-10 Klockan:21:44:29
Har precis kommit hem i från en fotbollsmatch som vi van och nu sitter jag och kollar på fotboll irland-kroatsien.

Helgen har varit fullspäckad av student, jobb och bal.

I fredags gick jag upp tidigt och mötte hanna, vi åkte in till Lisas utspring och avslut kl 9. hon spran gut kl 10 och då kramade och pussade vi på henne, sen gick jag och några kompissar upp till västerhöjds utspring där det var sjukt mycket folk och glada studenter. När det var slut gick vi ner till rådhuset och satte oss och fikade och väntade på att kortegen skulle börja. Och efter det åkte vi hem till Lisa och åt mat och grattade hene.
Vid halv ses åkte jag och hanna och grattade jonas och åt lite tårta hos honom. Och sen åkte jag och Daniel till sara och grattade henne och sen var det slut firat på alla studenter och vi åkte hem och sov.

I Lördags fick jag hoppa upp tidigt och sticka iväg och jobba. jag jobbade 9.30-15 och sen åkte jag hem och möttes av Daniel. vi låg och kollade på film och åt godis resten av kvällen.

Och i dag sov vi ut ordentligt och sen åkte vi in till skövde och kikade på balen, och sen var det dags för fotbollsmatch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback