Tisdag

Datum:2012-05-22 Klockan:16:11:08
Tänkte att jag skulle ägna hela dagen¨åt att sola, sagt och gjort. det är bara det att det verkar som att solskyddet jag använde har gått ur datum eller något liknande för här sitter jag nu illröd, och med små fina vita fläcar lite här och var vilket beyder att solskyddet endast har skyddat på små centimeterstora partier.... och där rök min soldag i morgon... hur tråkigt !!!!

Jaja i morses åkte jag i alla fall hem i från daniel vil halv nio. var hemma i igelstorp kvart i tio, och var hos hanna tio över tio, och redo för en springrunda...

Och nu får jag vell sitta inne resten av eftermiddagen i stället för att vara ute i det fina vädret mer =/ och i kväll är det i alla fall fotbollsträning =) 



Dålig bild, men ser ni dom vita fläckarna ?! så fuuuuult... haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback