23.03

Datum:2012-11-14 Klockan:23:03:00
Har precis kollat på En film som heter New years eve. Helt okej film, mysig och ganska fin. Men jag tror att det räcker att se den en gång. Men har du inte sett den rekomenderar jag den
 
 
Och på tal om tv... Det är vell ingen som har missat sverige-englands matchen som var nyss?
Alltså jag måste bara säga, hur grym är inte Zlatan, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga. så som han satte den sista bollen, det ska lixom inte gå att göra ett mål så.
 
därför säger jag till er som tvekar på zlatan, Gå och se en live match med honnom ( för det är inte förens man har sett han live man fattar hur grym han är ! och läs hans bok, för i den får man en helt annan syn på honom och hur tufft hans liv faktiskt har varit.
Den rekomenderar jag, så läs den direkt !!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

New Years Eve är mysig :)

Svar: Jaa det är den tycker jag :D
Linn

Datum:2012-11-18 Tid:22:03:53
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback