Onsdag

Datum:2012-11-14 Klockan:18:46:46
Hejsan !
 
Har precis kommit hem ifrån jobbet och stan. Jag och lisa var ju som sagt på jakt efter en adventsljusstake. Och vi lyckades pyssla ihop en tillslut. Eller ja kanske inte bara vi, kassörskan hjälpte till gaaanska mycket faktiskt. Men superfin blev den. Tror Jag och Daniel kommer ha jordens finaste Julstake. (och möjligtvis den dyraste oxå) men vad då tänkt jag, det är ju bara jul 1 månad om året. så varför inte göra det ordentligt.
Bild får ni när den är upplockad i december !
 
Nu ska jag äta lite mat och kolla på tv. I morgon börjar jag inte fören 15, så jag ska sova länge ! :)
Ha det bra !
 
Mina fina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback