Höst promenad och inredning

Datum:2012-10-11 Klockan:16:27:18
Hejsan !
 
Har precis kommit hem i från jobbet och sitter och väntar på att lisa ska komma hem så vi kan gå en långprommenad. Och det är för övrigt det enda jag ska egna resten av dagen åt, För sen ska jag jag bara krypa ner i min säng och kolla på någon film och somna tidigt. För jag är dötrött !!
 
På tal om något annat, När jag kom hem igår hade mamma fått hem massa nyheter till sin butik. Och jag var inte sen med att rota runt för att hitta lite roliga flytta hemifrån grejer. Tror att mitt och daniels hem kommer se ut som Mammas affär gör, för det är väldigt mycket grejer som kommer där ifrån.
 
Men det är ju så smidigt att rota runt lite på lagret, så hittar man lite nya inredningsgrejer när man har tröttnat på sina gamla.
 
Bland annat så hittade jag sånna här telådor. Kunde inte välja vilken storlek jag skulle ha så jag tog båda. Det tyckte jag var bra ! Båda två valde jag i vit färg.
 
Sen snodde jag med mig några sånna här bull formar med !
 
Haffade med ett skit snyggt nyckelskåp med, men det har inte kommit upp på hemsidan en så det får ni se när vi har satt upp det !
 
om ni inte har varit inne och kikat i mammas butik än så tycker jag att ni ska göra det :)

www.systrarnasockervadd.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback