mys,bogrens och ullared

Datum:2012-10-28 Klockan:21:04:18

hallå !

sitter på ett hotellrum med mamma och theo lite utanför ullared. i morgon är det tänkt att vi ska ägna hela dagen åt det stora varuhuset. flytta-hemmifrån-grejer och lite annat kul är det som står på listan.

igår hade jag en lugn morgon med daniel, vi låg och pratade i sängen,såg på film och grilade korv. på eftermiddagen åkte jag,lisa och hanna till johanna på förfest och sen gick vi till boggan och dansade ihop med våra killar och mycket annat roligt folk.
idag låg jag och daniel i sängen och kollade på vampire diaries fram till att jag mamma och theo åkte iväg hit till ullared.

nu ska jag krypa ner i sängen!
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback