Söndag

Datum:2012-10-21 Klockan:23:27:47
Hello !
 
Sitter i sängen och kollar lite på tv. Ska strax krypa ner i sängen och sova.
Idag vaknade jag med daniel brevid mig och vi låg och myste framför tv:n en lååång stund!
 
Sen åkte jag med resten av min familj och kikade på när theo spelade tennis. Och i kväll har jag varit på fotbollsmöte.
 
I morgon är jag ledig och då ska jag till tandläkaren,klippa mig,träffa hanna och träna. Tycker det låter som en härlig dag faktiskt ! förutom tandläkaren då möjligtvis !
 
Nej nu ska jag sova. Ha det bäst !
 
 
Några bilder på mig och lisa på mallorca när vi stack ner fötterna i en tank med fiskar, spännande !!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback