söndag - men ingen söndagsångest !

Datum:2012-10-14 Klockan:17:36:33

hallå !

sitter på tåget mot töreboda just nu. har jobbat dag idag så nu ska jag hem till daniel och krypa ner i hans säng och äta godis har jag tänkt mig :)

igår efter jobbet hade vi avslutning med fotbollen, dom hade ordnat en riktigt grym fest till dam och herr laget och vi hade riktigt roligt. jag och lisa tog det lugnt eftersom vi skulle jobba idag men vi hade minst lika roligt åt alla andra fulla människor ! tänkte visa lite bilder i morgon när jag kommer hem till min dator.

föresten, i fredags var jag och daniel och köpte en skit snygg soffa. så nu hoppas vi bara att den hinner komma tills vi ska flytta, det är faktiskt bara 8 veckor kvar !! :)

jajs nu ska jag hoppa av tåget strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback