Torsdag

Datum:2012-10-25 Klockan:12:51:31
God morgon !
 
Ligger i min säng och kollar på vänner lite. ska gå iväg till hanna en sväng strax innan jag drar iväg till jobbet.
 
Halkan igår gick helt okej, Tyckte att det var ganska jobbigt faktiskt och inte alls så kul som alla säger men nu är det gjort och det gick grymt att köra hem i alla fall. skönt!
 
Efter halkan mötte jag upp johanna på stan, vi gick hem till henne och drack te och pratade och sen åkte jag iväg och tränade med hanna och ronja.
Efter det kom lisa till mig och vi satt och pratade ett tag. mysigt så ! :)
 
japp så såg min dag ut igår.
nu ska jag göra mig iordning och gå iväg till hanna !
 
ha det bra
väldigt gamla bilder på mig och johanna !
ga
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback