Ullared Ge-kås

Datum:2012-10-29 Klockan:21:50:00
Hallå !
 
Kom hem ifrån ullaed för någon timma sen. Nu är jag rätt i både huvet och kroppen så jag ska faktisktkrypa ner i sängen strax för i morgon drar en riktigt hård arbetsvecka igång !
 
När jag kom hem för ett tag sedan ägnade jag någon timma åt att packa lite, pappa hade hämtat hem några flyttlådor så jag passade på att packa ner det jag köpte på ullared och lite annat som ligger här hemma och väntar på att bli nerpackat.
 
Igår bådde vi på ett riktigt häftigt slott. Det var så fint och stort så det kändes riktigt lyxigt att sova där i natt. Vi gick upp vid halv 8 idag och sen åt vi en STOR frukost och sen begav vi oss till ullared (gekås) som tur var slapp vi all kö men vi fick höra att bara en halvtimma senare hade det börjat bildas kö ute i spöregnet s vi var tacksamma för att vi kom i god tid.
 
I alla fall så fick jag handlat en hel del flytta hemifrån grejer. Fyra stora välfylda påsar faktiskt. så nu är det bara några möbler och själva flyttningen kvar ! så spännande !
 
Här bodde vi alltså!
 
 
Om man bokade i tid så kunde man få åka limousin fram till ingången på gekås, Så det bästämde vi att vi måste göra nästa gång, Nördar som vi är !
 
Här har vi bara kommit till första fika pausen, denna vagnen gick knappt att se när jag var klar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback