Idag

Datum:2012-09-13 Klockan:22:05:48

Hallå !
 
Sitter just nu och kollar på tv med min bror. Vi har kikat på vilddjuren och har skrattat högt ett flertal gånger ! riktigt rolig film.
 
Idag har jag jobbat 06.45-17 och sen har jag tränat fotboll och mycket mer än så har jag inte hunnit med.
I morgon ska jag upp tidigt och ha körlektion 07.30 och sen ska jag fixa lite saker på stan innan jag och Daniel ska mötas upp och skriva på kontrakt på lägenheten vi har köpt och få lite annan info om den. Det ska bli spännande och jag är faktiskt lite pirrig !
 
Efter det ska vi nog iallafall luncha lite på stan, kanske kika runt lite och sen ska vi köpa med oss lite god mat och något gott att dricka för att fira lite att vi har köpt lägenheten. !
 
Jaja nu ska jag krypa ner i sängen och sova så att det blir morgon snart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback