Torsdag

Datum:2012-09-20 Klockan:11:13:21
Hallå !
 
Har precis gått upp och nu ska jag bädda rent i min säng och sen tvätta lite innan jag ska träffa hanna och lisa i stan och kika lite. Sen har jga bara planerat fotbollsträning i kväll så får se vad resten av dagen har att erbjuda.
 
Har suttit och kollat på lite olika inredningssidor några dagar och det är så himla kul hitta massa inspiration. Jag har hittat ett as snyggt bädd sett som jag ska beställa hem och tre tavlor som jag har tänkt att vi ska ha i hallen. Det blir så fint så !
 
Nu ska jag fixa lite här hemma och sen fixa mig själv och sen stick iväg. '
 
Dom här har jag tänkt att vi ska ha i vårat sovrum. tycker att det känns precis som jag och Daniel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback