Feb. 04, 2013

Datum:2013-02-04 Klockan:22:10:22

hejsan !

teatern vi såg på i stockholm var grymt bra jonas karlsson totalt ägde scenen och robert gustavsson spelade autistisk riktigt bra! teater heter rain man och jag rekomenderar den verkligen !, har ni inte möjlighet att ta er till stockholm så finns den på film (dock på engelska och som film veriesion istället för teater men den ska tydligen vara lika bra.

idag har jag varit ledig, så jag har lunchat med lisa och carro och bara tagit det lugnt. nu på kvällen har jag haft ett mördarpass på fotbollsträningen, det var så jobbigt att jag trodde jag skulle svimma! men det känns gött i musklerna nu iaf.
nu ska jag sova för imorgon är det dags att börja jobba igen, det ska bli kul !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback