Tisdag

Datum:2013-01-15 Klockan:20:24:23
Hallå !
 
Sitter och kollar på Tv, Lisa har precis varit här och pratat i några timmar. vi har lyxat oss med tee och semlor, Hur gott !!
 
Förövrigt så har jag jobbat hela dagen, och så har jag sjuk träningsverk efter fotbollsträningen igår. Har nog bara haft sån här träningsvärk 1 gång tidigare. Jag var tvungen att dra mig upp med hjälp av räcket för trappan föut för att mina ben gjorde så ont när jag gick.
 
Vi hade ett riktigt hårt styrkepass igår. Det var grymt roligt men som sagt väldigt jobbigt !
 
Imorgon börjar jag inte förens 13 så jag ska mysa ner mig framför en film nu och sen ha en lång sovmorgon imorgon.
 
Ha det bra så hörs vi !
 
Väldigt snygg bild på mig och daniel ! haha !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback