May. 23, 2013

Datum:2013-05-23 Klockan:14:37:35

hejsan !

idag är jag ledig, så skönt! gick upp ganska tidigt och röjde upp lite här hemma. tvätt,disk och dammsugning.

vid 11 stack jag iväg på ett träningspass, MRL hette det och det innebar Mage,Rumpa,lår. det var ett riktigt roligt pass och efteråt sprang jag några kilometer på crossen.

nu har jag precis kommit hem och har precis tryckt i mig det kanske äkligaste jag har ätit... jag vet inte vad hag tycker om det det är på något sätt både gott och äkligt samtidigt ! jag pratar såklart om keso!

nej nu ska jag fixa lite till innan jag ska börja laga mat.

och föresten, idag har jag och daniel varit tillsammans i 3 år, hur fort går inte tiden ?
och det viktigaste är att jag älskar honom mer för varje dag som går !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback