Filmtipps!

Datum:2013-10-22 Klockan:14:33:49
Hallå i regnet !
 
idag har jag haft en ledig dag så jag har ägnat hela dagen åt att kolla på filmer och dricka te. Härligt så.
strax ska jag slänga i mig lite mat och sen sticka iväg och träna och efter det ska jag på ett fotbollsmöte.
 
Jag har lite filmtipps som jag tänkte dela med mig av.
 
The bling ring
 

denna film handlar om ett gäng ungdommar som är besatta av mode och berömmelse. Gänget kartlägger flera kändisars vardag och räknar på det sättet ut när dom är bortresta eller på stora event. När kändisarna är borta bryter ungdommarna sig in i deras hus och snor allt dom kan komma över. Några av kändisarna dom bryter sig in hos är Paris hilton, Rachel billson, Orlando blom, Ashton kuchter, Lindsay lohan osv.
Det roliga med den här filmen är att hela filmen är verklighetsbaserad och allt har faktiskt hänt på riktigt och the bling ring group existerar på riktigt !
 
Emma watson ifrån harry potter spelar en utav rollerna.
 
Här har vi "the original bling ring group"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback