helg i stockholm

Datum:2013-09-22 Klockan:22:29:04
hej ! 

ligger i min sköna säng och ska strax sova. 

helgen har varit riktigt grym och loppet var så jäkla kul!! vi sprang på riktigt bra. dom första 7 kilometrarna kändes så himla lätta, så jag och johanna ökade farten ganska rejält då. sprang på riktigt snabbt fram till 9 km, sista kilometern blev ganska tung men att veta att det bara var så lite kvar gjorde att vi orkade hålla samma tempo in i mål. 
detta var inte det sista loppet vi gjorde alltså ! 

efter loppet åkte vi in till stockholm centrum svettiga och hungriga. vi åt mat och kikade runt lite. sen åkte vi tillbaks dit vi bodde och gjorde oss iordning för att vara med på en kräftskiva. Det var en riktigt mysig kväll men när alla skulle dra ut tig våran ork slut så vi åkt hem och sov. 

tåget gick vid halv tio imorses så vi köpt med lyxfrukost och en stor godispåse att ha på tåget och nu när vi kom hem har jag bara myst med daniel i soffan! 

nej nu ska jag sova. ha det ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback