Jobb och ledig

Datum:2011-12-05 Klockan:18:06:10
Hejsan !

Har kommit hem från jobbet för en stund sen och nu sitter jag bara i sängen med datorn i knäet och tv påslagen. Ska strax åka iväg och träna en sväng så jag passar på att ätalite godis nu innan. höhö !

I morgon är jag ledig !! så då ska jag passa på att göra lite ärenden som att gå på ett möte, hämta några paket, köpa dom sista julklapparna osv. Och sen kl tio ska jag möta hanna på gymmen, och sen ska vi luncha en sväng =)

Efter det ska jag hem och fixa lite och lite senare kommer alicia och johanna hit.

Japp så ser min dag ut.

Men men nu ska jag strax iväg och träna.

puss och kram
ta hand om varandra !



Min snygging på bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback