Lucia

Datum:2011-12-13 Klockan:12:48:37
Hejhej !

Idag vaknade jag upp hos min älskade daniel, och vi gick upp kl 6 för att äta frukost och säga hej då innan han åkte till jobbet. När han åkte till jobbet kvart över 6 så begav jag mig hemmåt för att hinna kolla på theos lucia tåg som började halv nio.
och nu har jag varit hemma några timmar och sovit middag några timmar och nu skyndar jag vidare in till stan där jag ska träffa lisa några timmar innan jag börjar jobba 16-22.15.

så ha det så bra !

puss och hej =)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! fin blogg :)

jag gillar din haeder starkt! speciellt med rälset i mitten. Du skulle inte kunna tänka dig att göra en liknande till mig? :))



/ Sofie

Svar: Hej ! tack så mycket ! det är tyvärr inte jag som har gjort den, jag vet inte hur man gär sånna här rktigt =/
Linn

Datum:2011-12-13 Tid:15:58:15
URL: http://lovefromsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback