20.54

Datum:2011-10-12 Klockan:20:54:37
God morgon/god middag/god kväll ! 

Sitter just nu nydushad efter ett tränings pass med lisa på frisks.

Idag har jag jobbat och i morgon blir det en lika dan dag till fast en timma längre 06.45-17.00! inte allt för skön dag, men efter det tar jag mitt pick och pack och åker och sover hos daniel iaf, för på fredag börjar jag inte jobbar fören 11 ! =)

Idag har jag också fikat med sandra och det var så mysigt sååå

jaja nu ska jag i allafall göra mig något gott och krypa ner i sängen och vänta på greys anatomy! 

ha det så bra !  
puss och kram


Slänger upp en vädigt gammal bild på mig och alicia ifrån lucia fr några år sen!


Kommentarer
Postat av: Alicia

oj, oj jaa gammal är den allt hahah ;)

Datum:2011-10-19 Tid:16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback