21.37

Datum:2012-04-12 Klockan:21:37:34
Hejsan !

Har precis kommit hem ifrån jobbet och ligger nu i sängen och äter vindruvor.

Har haft en ganska lugn och härlig dag idag, vaknade vid nio och drog iväg till friskis och tränade ett pass. och sen gjorde jag mig iordning och drog iväg till jobbet =)  och nu är jag hemma och har pakat klart allt för i morgon.

Tåget till göteborg går 05,45 i morgon och båten går kl 9 och sen har vi match direkt när vi kommer fram, så det får bli en lugn och fin kväll idag.

Ska bli så sjukt kul att åka i väg i helgen, få umgås med hela fotbollslaget och bara ha roligt tillsammans ! =)  läääängtar !

ja ja nu ska jag fixa det sista =)  ha det bra !



mmm längtar längtar längtar till mallis !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback