Påskhelgen

Datum:2012-04-09 Klockan:20:46:24
Hellu !

ligger i sängen halvdöd efter en jobb dag och ett träningspass och kollar på film. Ha nyss tryckt i mig en låda jordgubbar och snart ska jag krypa i pyjamasen och kolla på 30 grader i februari som har sesångsavslutning =)

Helgen har gått sjukt fort, har jobbar några dagar och varit ledig några av dom. och då har jag hunnit med att gå på bio med min daniel och fina vänner, och haft film kväll med hanna, lisa och Daniel. Har oxå hunnit med att bada badtunna och bara myst massor med daniel. Har varit sjukt trött hela helgen eftersom det var påskvecka på jobbet vilket betydde HYSTERI ! men kul var det.

Denna Veckan jobbar jag bara några få dagar för sen åker jag iväg på träningsläger med fotbollen till danmark och det ska bli grymt roligt, är sjukt taggad !  men som sagt är det några jobb dagar som gäller innan det.

jaja nu ska jag fortsätta kolla på filmen en sväng innan klockan blir nio

chao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback