22.09

Datum:2012-08-28 Klockan:22:09:18
Hejsan ! =) 
 
Har precis tränat lite fotboll och nu ligger jag och kollar på svenska hollywod fruar. Men ska strax krypa ner i sängen och sova lite.
 
I morgon ska jag möta Johanna i stan vid halv tolv och så ska jag hjälpa henne att packa ner hennes rum i lådor för att hon ska flytta. Och efter det ska jag möta upp josse i stan och så sticker vi iväg och tränar ett pass.
 
Och på torsdag börjar jag jobba igen efter min helg mitt i veckan.
 
Jaja nu ska jag krypa ner i sängen, och kanske se ett avsnitt av vampire diaries innan jag somnar!
 
Ha det så bra !
 
En bild ifrån utkiksplatsen som vi var på med sara och philip i söndags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback