Dec. 24, 2012

Datum:2012-12-24 Klockan:22:48:09

hallå hallå och god jul !

ligger nerbäddad i sängen och ska strax sova. är helt slut efter en fulspeckad jobbvecka och en mysig julafton.

igår när jag slutade vid 18 åkte jag hem och blev bjuden av daniel på god mat, sen kollade vi på tv lite innan vi gick och la oss.

och i morses gick vi upp ganska tidigt, gjorde god frukost och såg på julkalendern. sen åkte han hem till fägre och jag till igelstorp. och här har jah firat jul med min moster, kusiner och mormor..och mamma,pappa och theo såklart! vi har haft en lugn och mysig jul, precis som den ska vara.

och jag fick superfina julklappar som tex en systemkamera, lite presentkort, lägenhetsgrejer och kläder. och en hel del småsaker :)

nej nu ska jag sova !!
hoppas ni har haft en bra jul och att ni har en fortsatt gid julaftonskväll och julhelg !

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback