10.28

Datum:2012-02-17 Klockan:10:28:46
God morgon !

Filmen i onsdags var grym ! så jäkla rolig, och jag och daniel satt flera gånger och skrattade så att vi nästan inte kunde sluta !

Igår så vaknade jag i alla fall hos daniel och åkte nästan direkt till jobbet.
efter jobbet hämtade lisa upp mig och sen åkte vi hem till henne och pratade någon timma innan hon skulle iväg till krogen.

Nu sitter jag isängen och ska strax kolla lite på Gossip girl innan jag ger mig iväg på jobb 16-22.15.

Hela helgen består av jobb, så jag tror inte det blir så mycket skrivet i helgen men jag ska göra vad jag kan =)

Men men ha det så bra så länge !

Har tänkt visa med vad jag shoppade i london, men det får bli när jag har tid !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback