...

Datum:2012-02-03 Klockan:07:27:30

Hejsan !

Sen sist har det inte hänt så mycket spännande, efter rundturen på stan med hanna fia och ronja åkte jag hem till daniel och myste med han hela natten. sen på moronen åkte jag hem till mig för att johanna skulle komma till mej och umgås, jätte mysigt hade vi !

Sen på kvällen åkte jag till ronja och johanna och vi satt och pratade några timmar. Sen kom ida och vi åkte vidare till moa och några av hennes kompissar. Efter någon timma där drog vi vidare till stan, vi gick in på husaren ett tag men det var in princip dött där och jag kände mig inte alls pigg så jag åkte hem någon timma efter det att vi kom.

Och nu sitter jag här pigg och glad på morgonen och kollar på barnkanalen.... ska åka in till stan om några timmar och möta upp alicia för en fika. och sen ska jag åka till Daniel och umgås med han ett tag, och i kväll ska vi bowla och äta middag med sara och philip, det ska bli så mysigt! =)

Ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback